obsah
|
zápatí
Operátor ICT, a.s.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka dvou e-shopů pro PID a IDOL a zajištění jejich provozní podpory a maintenace II.
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka dvou e-shopů pro PID a IDOL a zajištění jejich provozní podpory a maintenace II.
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Účelem je sjednocení nákupu jízdného a správy a objednávání identifikátorů v rámci existujících a dnes již nevyhovujících dvou oddělených webů v rámci PID a vytvoření nového e-shopu pro potřeby IDOL, při zachování jednotné uživatelské zkušenosti a vzájemné interoperability obou systémů (sdílená uživatelská báze).
Předmětem veřejné zakázky je dodávka dvou e-shopů pro objednání a správu uživatelských identifikátorů a nákup časového jízdného v rámci integrovaných dopravních systémů PID a IDOL. Součástí dodávky je i zajištění maintenance a provozní podpory celého řešení po dobu 12 měsíců.
Detailní specifikace výše uvedených součástí plnění je uvedena, včetně příslušných podmínek, v příloze č. 3 této Výzvy, kterou tvoří závazný vzor smlouvy (dále jen „Smlouva“ nebo „Závazný vzor smlouvy“).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.operatorict.cz)
Kontakt:
Mgr. Dana Rabčanová
rabcanova.dana@operatorict.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
25.05.2020 10:00
Datum zahájení:
07.05.2020 18:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Operátor ICT, a.s.
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software