obsah
|
zápatí
Operátor ICT, a.s.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Centrální Systém Pečetění elektronických dokumentů v souladu s nařízením eIDAS a jeho integrace do IS MHMP, MČ a městských organizací
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Centrální Systém Pečetění elektronických dokumentů v souladu s nařízením eIDAS a jeho integrace do IS MHMP, MČ a městských organizací
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka a implementace služeb a technologií nezbytných pro fungování centrálního systému pro elektronickou identifikaci (dále jen „Systém“) a služby vytvářející důvěru pro elektronické transakce v rámci EU ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 910/2014 ze dne 23. července 2014 o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu a o zrušení směrnice 1999/93/ES (dále jen „eIDAS“).
Předmět plnění veřejné zakázky se skládá z následujících částí:
• Vypracování Detailního návrhu a architektury řešení Centrálního Systému Pečetění (CESYP)
• Dodávka, implementace služeb a technologií
o Dodávka licencí a dalších nezbytných zařízení zajišťující funkcionalitu kvalifikovaného pečetění, a to včetně QSCD zařízení pro uložení elektronických pečetí.
o Integrace se Spisovými službami a zajištění přístupu dalších aplikací
• Poskytnutí systémové a servisní podpory
• Poskytování dalších odborných služeb
Detailní specifikace Systému a výše uvedených součástí plnění je uvedena, včetně příslušných podmínek, v příloze č. 2 této zadávací dokumentace, kterou tvoří závazný vzor smlouvy (dále jen „Smlouva“ nebo „Závazný vzor smlouvy“) a jejích přílohách.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.operatorict.cz)
Kontakt:
Dana Rabčanová
email: rabcanova.dana@operatorict.cz
tel.: +420 778717697
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
03.01.2020 10:00
Datum zahájení:
22.11.2019 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Operátor ICT, a.s.
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software