Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spojené s poskytnutím nástroje energetického managementu pro potřeby Hlavního města Prahy (dále jen „HMP“), tj. energetického nástroje pro monitorování, řízení a analýzu energetických dat a procesů dle potřeby zadavatele (dále také jen „nástroj“). Předmětem plnění veřejné zakázky je nejen zajištění provozu a dostupnosti nástroje, ale rovněž zajištění ochrany ukládaných dat a souvisejících administrátorských služeb, a poskytování individuálních služeb za účelem podpory uživatelů systému. Potřeba zadavatele po poptávaném předmětu plnění vznikla na základě usnesení výboru pro energetiku zastupitelstva Hlavního města Prahy ze dne 7.11.2023, kdy vznikl požadavek na nepřetržitý provoz energetického portálu, a to pro rok 2024 a první čtvrtletí roku 2025. V případě nenavázání či zdržení provozu energetického portálu by tento stav mohl mít dopad na závazky HMP ohledně dodržení povinností energetického managementu.
Poptávaný nástroj musí být provozován v prostředí webového rozhraní, tj. bez nutnosti instalace na PC uživatele.
Nástroj pro energetickou správu objektů bude sloužit rovněž jako podpora pro realizaci opatření k úsporám energií a jejich vyhodnocování dle předpisů (např. vyhláška č. 78/2013 Sb., o energetické náročnosti budov, ve znění pozdějších předpisů).
Ukládaná data v editovatelné podobě budou exportována zadavateli nejpozději do 30 kalendářních dní po uplynutí smlouvy.
Předmět plnění je podrobněji specifikován v příloze č. 3 této výzvy – Vzorový návrh smlouvy a v příloze č. 4 této výzvy – Technická specifikace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.operatorict.cz)