Veřejné dokumenty

Veřejné dokumenty organizace nepřiřazené ke konkrétní zakázce v systému.
Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací a kvalifikační dokumentace, prohlídka místa plnění
Specializovaná právní podpora - zjednodušený režim Z2017-015715 Tato veřejná zakázka je zadávána ve zjednodušeném režimu ve smyslu § 129 ZZVZ.

Předmětem této veřejné zakázky je poskytování specializovaných právních služeb ve vztahu k projektům realizovaným Operátorem ICT, přičemž tyto služby budou spočívat zejména v poskytování právních služeb v oblasti práva ICT a dopravní telematiky.

Zadavatel dne zahájil zadávací řízení této veřejné zakázky zadávané ve zjednodušeném režimu v souladu s § 129 odst. 3 písm. a) ZZVZ odesláním předběžného oznámení k uveřejnění způsobem podle § 212 ZZVZ, čímž vyzval dodavatele k vyjádření předběžného zájmu.

Zadavatel tímto dodavatele, kteří ve stanovené lhůtě vyjádřili předběžný zájem, vyzývá k podání nabídky, a to za podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci. Zadavatel současně výslovně uvádí, že dodavatel, který ve stanovené lhůtě nevyjádřil předběžný zájem ve smyslu předchozí věty a předchozího odstavce, není oprávněn v tomto zadávacím řízení podat nabídku. Výzvy dodavatelů, kteří vyjádřili svůj předběžný zájem probíhají mimo EZAK.

Lhůta pro podání nabídek končí dne 30.10.2017.

S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda ve smyslu § 131 ZZVZ.
Archiv ZIP Specializovaná právní podpora - zjednodušený režim.zip 748,62 KiB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele VZ: „Poskytování služeb podpory a provozu a rozvoje cyklistických aplikací“ Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_.pdf 349,04 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Smlouva o poskytování právních služby poskytování právních služeb a poradenství Dokument PDF 1502272_ROWAN LEGAL, s.r.o. 279,69 KiB
Poradenske služby poskytování poradenských služeb Dokument PDF Grant Thorton Advisori s.r.o. 1,60 MiB
Rámcová smlouva o poskytování konzultačních činností Rámcová smlouva o poskytování konzultačních činností fa. XT - Card a.s. Dokument PDF 2015_08_28_č 28_XT-Card a s.pdf 1,81 MiB
Dodatek smlouvy o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd Dodatek smlouvy o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd fa. BF Consulting k.s. Dokument PDF 2015_09_03_č. 32_BF CONSULTING, k.s..pdf 275,89 KiB
Smlouva o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd Smlouva o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd fa. BF Consulting k.s. Dokument PDF 2014_06_25_č. 15_BF Consulting, k.s..pdf 1,78 MiB
Poskytnutí právní služby ze dne 3.3.2015 Poskytnutí právní služby ze dne 3.3.2015 - dodatek Dokument PDF 2015_08_31_č 29_ROWAN LEGAL s r o.pdf 624,31 KiB
Smlouva o dílo Smlouva o dílo dopravněodbavovacího systému hl.m. Prahy Dokument PDF 2015_10_23_č 38_XT-CARD a s.pdf 3,01 MiB
Nájemní smlouva na objekt Praha 1, Opletalova 929/22 Nájemní smlouva na objekt Praha 1, Opletalova 929/22 s hl.m. Praha Dokument PDF 2014_05_30_č 12_Hl město Praha.pdf 3,24 MiB
Příprava a zavedení systému ISMS příprava a zavedení systému řízení bezpečnosti informací v rozsahu požadavků standardu ČSN ISO/IEC 27001:2014 Dokument PDF 201501191_I3 Consultants s.r.o. 3,64 MiB
Smlouva o poskytnutí právních služeb Smlouva o poskytnutí právních služeb fa.ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o. Dokument PDF 2014_08_11_č. 24_Rowan legal.pdf 2,36 MiB
Nájem Palác Adria smlouva o nájmu prostoru sloužícího podnikání Dokument PDF 20160106 č. 01 nájem palác ADRIA.pdf 4,48 MiB
Nájem Palác Adria - dodatek Dodatek ke smlouvě o nájmu prostoru sloužícího podnikání Dokument PDF 20160106 č. 01 nájem palác ADRIA - Dodatek č. 1.pdf 2,69 MiB
Poskytování právních služeb. Smlouva o poskytování právních služeb. Dokument PDF 20160203 č. 05 Rowan Legal - právní služby.pdf 199,75 KiB
Rámcová smlouva o poskytování poradenských služeb. Poradenské služby. Dokument PDF 20160210 č. 08 rámcová smlouva Grant Thorton o poskyt. porad. služeb.pdf 258,77 KiB
Dodatek č. 2 ke smlouvě o nájmu prostoru sloužícího podnikání. Nájem palác Adria. Dokument PDF 20160527 č. 28-OICT (k č.01_2016) nájem palác Adria, HLMP (TCP).pdf 347,64 KiB
Pixelfield, s.r.o. Návrh Smlouvy o dílo Implementace a úpravy řešení veřejně přístupného webového portálu. Dokument PDF Návrh Smlouvy o dílo, Pixefield, s.r.o..pdf 455,45 KiB
Smlouva o poskytování služeb odesílání SMS Odesílání notifikačních SMS systému Lítačka Dokument PDF Smlouva o poskytování služeb odesílání sms.pdf 240,04 KiB
Rámcová smlouva o poskytování služeb Služby ČDT-INTERNET, ČDT-SERVERHOUSING Dokument PDF 20160328; 14_2016- OICT; ČD - Telematika a.s.; Rámcová smlouva o poskytování služeb, ev. č. 16_304_110; 21. 4. 2016.pdf 1,94 MiB
Smlouva o nájmu parkovacích míst Nájem parkovacích míst Dokument PDF 20160302 č. 09 nájem parkovacích míst smlouva.pdf 531,87 KiB
Smlouva č. 79493 o poskytování telekomunikačních služeb Telekomunikační služby Dokument PDF 20160407 č. 19_2016- OICT; Dial Telecom, a.s., Smlouva č. 79493 o poskytování telekom. služeb, produktová specif. služby PROFI INTERNET, VOIP, PRONÁJEM, aj..pdf 1 009,73 KiB
Rámcová dohoda o poskytování marketingových služeb Marketingové služby Dokument PDF 63_2017_Rámcová dohoda o poskytování marketingových služeb (1).pdf 683,01 KiB
Ostatní
Poskytování služeb vývoje a UX designu Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 173,86 KiB
Poskytování vybraných SA služeb pro projekty Portál Pražana a Jednotný informační systém Poskytování vybraných služeb vývoje Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 171,50 KiB
Informace o zahájení předběžných tržních konzultací - Dodávka včetně implementace a poskytování servisních služeb pro integrační software městského kamerového systému hlavního města Prahy Dokument PDF Informace o zahájení PTK_E-ZAK.pdf 175,83 KiB
Informace zadavatele o přímém zadání veřejné zakázky Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 169,42 KiB
UiPath Master Partner Agreement Obchodní partnerství opravňující zadavatele k nákupu software, podpory a služeb a jejich prodeji klientům zadavatele. Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 173,87 KiB
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích - Podpora cloudu v rozsahu Level 2 a 3 Společnost Operátor ICT, a.s. plánuje zajistit Podporu stávajícího cloudu v rozsahu Level 2 a Level 3 prostřednictvím zadání veřejné zakázky. V souvislosti s definováním zadávacích podmínek veřejné zakázky využívá svého zákonného oprávnění vést předběžné tržní konzultace.

Cílem společnosti je zajistit Podporu stávajícího cloudu v rozsahu Level 2 a Level 3, a to zejména v těchto činnostech:
• Azure Kubernetes Service (AKS) – PaaS
• PostgreSQL Flexible server – PaaS
• RabbitMQ
• MS SQL – PaaS
• Redis
• Virtual Machine – Linux Debian based
• Terraform
• Obecná správa v azure (síťování VPN, přístupová práva, disky, DNS, Private DNS, Azure Storage)

Soubor obsahuje Výzvu k účasti na předběžných tržních konzultacích a její Přílohu č. 1 – Dotazy na dodavatele, v níž je vymezen prostor pro doplnění odpovědí ze strany účastníků předběžných tržních konzultací.

Odpovědi na dotazy zadavatele musí účastníci předběžných tržních konzultací zasílat v písemné formě v elektronické podobě, a to buď e-mailem (e-mail: havlova.lucie@operatorict.cz) nebo datovou zprávou (ID datové schránky: 3xqfe9b), a to nejpozději do 11.6.2023.
Archiv ZIP Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích_Dotazy na dodavatele_Podpora cloudu Level 2 a 3.zip 263,45 KiB
VÝZVA K ÚČASTI NA PŘEDBĚŽNÝCH TRŽNÍCH KONZULTACÍCH - Vývojový tým pro rozvoj mobilních aplikací pro platformy iOS a Android Společnost Operátor ICT plánuje zajistit Vývojový tým pro rozvoj mobilních aplikací pro platformy iOS a Android, prostřednictvím
zadání veřejné zakázky. V souvislosti s definováním zadávacích podmínek Veřejné zakázky využívá svého zákonného oprávnění
vést předběžné tržní konzultace.

Konzultace jsou otevřeny předem neomezenému okruhu relevantních účastníků.

Soubor obsahuje Výzvu k účasti na předběžných tržních konzultacích a její Přílohu č. 1 – Dotazy na dodavatele, v níž je vymezen prostor pro doplnění odpovědí ze strany účastníků předběžných tržních konzultací a Přílohu č. 2 popisující konečný poptávaný produkt.

Odpovědi na dotazy Zadavatele musí účastníci předběžných tržních konzultací zasílat v písemné formě v elektronické podobě,
a to buď e-mailem (e-mail: havlova.lucie@operatorict.cz) nebo datovou zprávou (ID datové schránky:
3xqfe9b), a to nejpozději do 21.7.2023.
Archiv ZIP Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích.zip 740,51 KiB
Poskytování úklidových služeb a souvisejících dodávek Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 160,26 KiB
VÝZVA K ÚČASTI NA PŘEDBĚŽNÝCH TRŽNÍCH KONZULTACÍCH - Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit Společnost Operátor ICT, a.s., IČO: 027 95 281, se sídlem Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. B 19676, vedenou u Městského soudu v Praze, plánuje zahájit veřejnou zakázku, jejímž předmětem bude Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit. Archiv ZIP PTK - Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit.zip 202,01 KiB
Informace o přímém zadání Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK_a.pdf 160,33 KiB
Informace o přímém zadání Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK_b.pdf 159,81 KiB
Informace o přímém zadání Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 158,28 KiB
Informace o přímém zadání Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 158,63 KiB
Informace o přímém zadání Služby vedení účetnictví Dokument PDF Informace o přímém zadání_E-ZAK.pdf 169,81 KiB
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích Zadavatel připravuje veřejnou zakázku na poskytování služeb platební brány pro umožnění elektronických plateb prostřednictvím vybraných na sobě nezávislých prodejních kanálů mobilních aplikací a internetových obchodů (dále jen „Veřejná zakázka“). Předmětem platebních transakcí by měly být zejm. platby jízdného v MHD (PID Lítačka), platby parkovného, platby v e-shopu Prague Visitor Pass a platby dalších, dosud blíže nespecifikovaných elektronických dokladů či produktů.
Zadavatel má zájem, aby zadávací podmínky Veřejné zakázky co nejlépe odpovídaly jeho potřebám, a současně aby byly nastaveny v souladu se ZZVZ. Za tímto účelem se Zadavatel rozhodl přistoupit k realizaci předběžných tržních konzultací (dále jen „PTK“), oslovit potenciální dodavatele a diskutovat vybrané aspekty týkající se podmínek připravované Veřejné zakázky, zejm. co se týče otázek cenotvorby a nastavení odměny za poptávané služby. Otázky tvořící předmět těchto PTK jsou vymezeny v čl. 4 této výzvy.

Zadavatel žádá o zaslání písemných odpovědí na shora uvedené dotazy nejpozději do: 11.12. 2024, 23:59 hod.
Dokument PDF Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích.pdf 4,02 MiB
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích Operátor ICT, a.s. (dále také „Zadavatel“), na základě smluvního vztahu s hlavním městem Prahou, provede předběžnou tržní konzultaci (dále také „PTK“) k zajištění pořízení nového nadstavbového systému Městského kamerového systému hlavního města Prahy (dále jen „MKS HMP“). Předpokládanou hodnotou by se mělo jednat o nadlimitní veřejnou zakázku.
Předběžná tržní konzultace bude vedena se všemi zájemci o účast, a to jak možnými dodavateli, tak i s nezávislými odborníky. Informace o provedení PTK za účelem přípravy veřejné zakázky bude zaslána Hospodářské komoře ČR, aby informaci mohla distribuovat svým kolektivním i individuálním členům. S žádostí o účast budou osloveny vybrané státní vysoké školy se zaměřením, které odpovídá předmětu zakázky, zejména potom ČVUT a VUT v Brně. Zadavatel přímo předá informaci o PTK podnikatelským subjektům, které v minulosti projevily zájem o účast v připravovaném zadávacím řízení. Pro zajištění maximální transparentnosti bude informace o PTK zveřejněna na profilu zadavatele. Oslovené subjekty budou oprávněny předat informaci o organizaci PTK dalším subjektům.
Termín organizace PTK je určen na 25. září 2025, místem konání je sídlo zadavatele uvedené v záhlaví.
Vzhledem k povaze informačního systému MKS HMP a závazkům Zadavatele vůči hlavnímu městu Praze budou účastníci PTK povinni se Zadavatelem uzavřít smlouvu o mlčenlivosti (dále jen „NDA“) ve vztahu k důvěrným informacím, které budou obsahem PTK.
Přílohou tohoto oznámení jsou veřejné výchozí informace o PTK. Technické informace v rozsahu, který Zadavatel považuje za nezbytný vzhledem k cílům PTK, budou účastníkům poskytnuty po nabytí účinnosti NDA.
Celý průběh PTK bude písemně dokumentován pro zajištění transparentnosti a auditní stopy. Zadavatel bude po účastnících PTK požadovat souhlas se zpracováním svých osobních údajů, právním titulem je oprávněný zájem Zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo PTK zrušit bez uvedení důvodu. Zadavatel si též vyhrazuje právo omezit počet zástupců (fyzických osob) účastníků PTK v případě, že o PTK projeví zájem jejich větší počet a z téhož, či jiného závažného důvodu změnit či posunout i místo a čas konání PTK.
Dotazy k PTK zasílejte na e-mailovou adresu info@operatorict.cz s uvedením předmětu: PTK ISW MKS HMP.
Archiv ZIP PTK - Zajištění správy a provozuschopnosti nadstavbového systému Městského kamerového systému hl.zip 126,64 KiB