Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací a kvalifikační dokumentace, prohlídka místa plnění |
|||
Specializovaná právní podpora - zjednodušený režim Z2017-015715 |
Tato veřejná zakázka je zadávána ve zjednodušeném režimu ve smyslu § 129 ZZVZ. Předmětem této veřejné zakázky je poskytování specializovaných právních služeb ve vztahu k projektům realizovaným Operátorem ICT, přičemž tyto služby budou spočívat zejména v poskytování právních služeb v oblasti práva ICT a dopravní telematiky. Zadavatel dne zahájil zadávací řízení této veřejné zakázky zadávané ve zjednodušeném režimu v souladu s § 129 odst. 3 písm. a) ZZVZ odesláním předběžného oznámení k uveřejnění způsobem podle § 212 ZZVZ, čímž vyzval dodavatele k vyjádření předběžného zájmu. Zadavatel tímto dodavatele, kteří ve stanovené lhůtě vyjádřili předběžný zájem, vyzývá k podání nabídky, a to za podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci. Zadavatel současně výslovně uvádí, že dodavatel, který ve stanovené lhůtě nevyjádřil předběžný zájem ve smyslu předchozí věty a předchozího odstavce, není oprávněn v tomto zadávacím řízení podat nabídku. Výzvy dodavatelů, kteří vyjádřili svůj předběžný zájem probíhají mimo EZAK. Lhůta pro podání nabídek končí dne 30.10.2017. S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda ve smyslu § 131 ZZVZ. |
![]() |
748,62 KiB |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele VZ: „Poskytování služeb podpory a provozu a rozvoje cyklistických aplikací“ |
![]() |
349,04 KiB |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva o poskytování právních služby | poskytování právních služeb a poradenství |
![]() |
279,69 KiB |
Poradenske služby | poskytování poradenských služeb |
![]() |
1,60 MiB |
Rámcová smlouva o poskytování konzultačních činností | Rámcová smlouva o poskytování konzultačních činností fa. XT - Card a.s. |
![]() |
1,81 MiB |
Dodatek smlouvy o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd | Dodatek smlouvy o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd fa. BF Consulting k.s. |
![]() |
275,89 KiB |
Smlouva o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd | Smlouva o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd fa. BF Consulting k.s. |
![]() |
1,78 MiB |
Poskytnutí právní služby ze dne 3.3.2015 | Poskytnutí právní služby ze dne 3.3.2015 - dodatek |
![]() |
624,31 KiB |
Smlouva o dílo | Smlouva o dílo dopravněodbavovacího systému hl.m. Prahy |
![]() |
3,01 MiB |
Nájemní smlouva na objekt Praha 1, Opletalova 929/22 | Nájemní smlouva na objekt Praha 1, Opletalova 929/22 s hl.m. Praha |
![]() |
3,24 MiB |
Příprava a zavedení systému ISMS | příprava a zavedení systému řízení bezpečnosti informací v rozsahu požadavků standardu ČSN ISO/IEC 27001:2014 |
![]() |
3,64 MiB |
Smlouva o poskytnutí právních služeb | Smlouva o poskytnutí právních služeb fa.ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o. |
![]() |
2,36 MiB |
Nájem Palác Adria | smlouva o nájmu prostoru sloužícího podnikání |
![]() |
4,48 MiB |
Nájem Palác Adria - dodatek | Dodatek ke smlouvě o nájmu prostoru sloužícího podnikání |
![]() |
2,69 MiB |
Poskytování právních služeb. | Smlouva o poskytování právních služeb. |
![]() |
199,75 KiB |
Rámcová smlouva o poskytování poradenských služeb. | Poradenské služby. |
![]() |
258,77 KiB |
Dodatek č. 2 ke smlouvě o nájmu prostoru sloužícího podnikání. | Nájem palác Adria. |
![]() |
347,64 KiB |
Pixelfield, s.r.o. Návrh Smlouvy o dílo | Implementace a úpravy řešení veřejně přístupného webového portálu. |
![]() |
455,45 KiB |
Smlouva o poskytování služeb odesílání SMS | Odesílání notifikačních SMS systému Lítačka |
![]() |
240,04 KiB |
Rámcová smlouva o poskytování služeb | Služby ČDT-INTERNET, ČDT-SERVERHOUSING |
![]() |
1,94 MiB |
Smlouva o nájmu parkovacích míst | Nájem parkovacích míst |
![]() |
531,87 KiB |
Smlouva č. 79493 o poskytování telekomunikačních služeb | Telekomunikační služby |
![]() |
1 009,73 KiB |
Rámcová dohoda o poskytování marketingových služeb | Marketingové služby |
![]() |
683,01 KiB |
Ostatní |
|||
Poskytování služeb vývoje a UX designu |
![]() |
173,86 KiB | |
Poskytování vybraných SA služeb pro projekty Portál Pražana a Jednotný informační systém | Poskytování vybraných služeb vývoje |
![]() |
171,50 KiB |
Informace o zahájení předběžných tržních konzultací - Dodávka včetně implementace a poskytování servisních služeb pro integrační software městského kamerového systému hlavního města Prahy |
![]() |
175,83 KiB | |
Informace zadavatele o přímém zadání veřejné zakázky |
![]() |
169,42 KiB | |
UiPath Master Partner Agreement | Obchodní partnerství opravňující zadavatele k nákupu software, podpory a služeb a jejich prodeji klientům zadavatele. |
![]() |
173,87 KiB |
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích - Podpora cloudu v rozsahu Level 2 a 3 |
Společnost Operátor ICT, a.s. plánuje zajistit Podporu stávajícího cloudu v rozsahu Level 2 a Level 3 prostřednictvím zadání veřejné zakázky. V souvislosti s definováním zadávacích podmínek veřejné zakázky využívá svého zákonného oprávnění vést předběžné tržní konzultace. Cílem společnosti je zajistit Podporu stávajícího cloudu v rozsahu Level 2 a Level 3, a to zejména v těchto činnostech: • Azure Kubernetes Service (AKS) – PaaS • PostgreSQL Flexible server – PaaS • RabbitMQ • MS SQL – PaaS • Redis • Virtual Machine – Linux Debian based • Terraform • Obecná správa v azure (síťování VPN, přístupová práva, disky, DNS, Private DNS, Azure Storage) Soubor obsahuje Výzvu k účasti na předběžných tržních konzultacích a její Přílohu č. 1 – Dotazy na dodavatele, v níž je vymezen prostor pro doplnění odpovědí ze strany účastníků předběžných tržních konzultací. Odpovědi na dotazy zadavatele musí účastníci předběžných tržních konzultací zasílat v písemné formě v elektronické podobě, a to buď e-mailem (e-mail: havlova.lucie@operatorict.cz) nebo datovou zprávou (ID datové schránky: 3xqfe9b), a to nejpozději do 11.6.2023. |
![]() |
263,45 KiB |
VÝZVA K ÚČASTI NA PŘEDBĚŽNÝCH TRŽNÍCH KONZULTACÍCH - Vývojový tým pro rozvoj mobilních aplikací pro platformy iOS a Android |
Společnost Operátor ICT plánuje zajistit Vývojový tým pro rozvoj mobilních aplikací pro platformy iOS a Android, prostřednictvím zadání veřejné zakázky. V souvislosti s definováním zadávacích podmínek Veřejné zakázky využívá svého zákonného oprávnění vést předběžné tržní konzultace. Konzultace jsou otevřeny předem neomezenému okruhu relevantních účastníků. Soubor obsahuje Výzvu k účasti na předběžných tržních konzultacích a její Přílohu č. 1 – Dotazy na dodavatele, v níž je vymezen prostor pro doplnění odpovědí ze strany účastníků předběžných tržních konzultací a Přílohu č. 2 popisující konečný poptávaný produkt. Odpovědi na dotazy Zadavatele musí účastníci předběžných tržních konzultací zasílat v písemné formě v elektronické podobě, a to buď e-mailem (e-mail: havlova.lucie@operatorict.cz) nebo datovou zprávou (ID datové schránky: 3xqfe9b), a to nejpozději do 21.7.2023. |
![]() |
740,51 KiB |
Poskytování úklidových služeb a souvisejících dodávek |
![]() |
160,26 KiB | |
VÝZVA K ÚČASTI NA PŘEDBĚŽNÝCH TRŽNÍCH KONZULTACÍCH - Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit | Společnost Operátor ICT, a.s., IČO: 027 95 281, se sídlem Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. B 19676, vedenou u Městského soudu v Praze, plánuje zahájit veřejnou zakázku, jejímž předmětem bude Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit. |
![]() |
202,01 KiB |
Informace o přímém zadání |
![]() |
160,33 KiB | |
Informace o přímém zadání |
![]() |
159,81 KiB | |
Informace o přímém zadání |
![]() |
158,28 KiB | |
Informace o přímém zadání |
![]() |
158,63 KiB | |
Informace o přímém zadání | Služby vedení účetnictví |
![]() |
169,81 KiB |
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích |
Zadavatel připravuje veřejnou zakázku na poskytování služeb platební brány pro umožnění elektronických plateb prostřednictvím vybraných na sobě nezávislých prodejních kanálů mobilních aplikací a internetových obchodů (dále jen „Veřejná zakázka“). Předmětem platebních transakcí by měly být zejm. platby jízdného v MHD (PID Lítačka), platby parkovného, platby v e-shopu Prague Visitor Pass a platby dalších, dosud blíže nespecifikovaných elektronických dokladů či produktů. Zadavatel má zájem, aby zadávací podmínky Veřejné zakázky co nejlépe odpovídaly jeho potřebám, a současně aby byly nastaveny v souladu se ZZVZ. Za tímto účelem se Zadavatel rozhodl přistoupit k realizaci předběžných tržních konzultací (dále jen „PTK“), oslovit potenciální dodavatele a diskutovat vybrané aspekty týkající se podmínek připravované Veřejné zakázky, zejm. co se týče otázek cenotvorby a nastavení odměny za poptávané služby. Otázky tvořící předmět těchto PTK jsou vymezeny v čl. 4 této výzvy. Zadavatel žádá o zaslání písemných odpovědí na shora uvedené dotazy nejpozději do: 11.12. 2024, 23:59 hod. |
![]() |
4,02 MiB |
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích |
Operátor ICT, a.s. (dále také „Zadavatel“), na základě smluvního vztahu s hlavním městem Prahou, provede předběžnou tržní konzultaci (dále také „PTK“) k zajištění pořízení nového nadstavbového systému Městského kamerového systému hlavního města Prahy (dále jen „MKS HMP“). Předpokládanou hodnotou by se mělo jednat o nadlimitní veřejnou zakázku. Předběžná tržní konzultace bude vedena se všemi zájemci o účast, a to jak možnými dodavateli, tak i s nezávislými odborníky. Informace o provedení PTK za účelem přípravy veřejné zakázky bude zaslána Hospodářské komoře ČR, aby informaci mohla distribuovat svým kolektivním i individuálním členům. S žádostí o účast budou osloveny vybrané státní vysoké školy se zaměřením, které odpovídá předmětu zakázky, zejména potom ČVUT a VUT v Brně. Zadavatel přímo předá informaci o PTK podnikatelským subjektům, které v minulosti projevily zájem o účast v připravovaném zadávacím řízení. Pro zajištění maximální transparentnosti bude informace o PTK zveřejněna na profilu zadavatele. Oslovené subjekty budou oprávněny předat informaci o organizaci PTK dalším subjektům. Termín organizace PTK je určen na 25. září 2025, místem konání je sídlo zadavatele uvedené v záhlaví. Vzhledem k povaze informačního systému MKS HMP a závazkům Zadavatele vůči hlavnímu městu Praze budou účastníci PTK povinni se Zadavatelem uzavřít smlouvu o mlčenlivosti (dále jen „NDA“) ve vztahu k důvěrným informacím, které budou obsahem PTK. Přílohou tohoto oznámení jsou veřejné výchozí informace o PTK. Technické informace v rozsahu, který Zadavatel považuje za nezbytný vzhledem k cílům PTK, budou účastníkům poskytnuty po nabytí účinnosti NDA. Celý průběh PTK bude písemně dokumentován pro zajištění transparentnosti a auditní stopy. Zadavatel bude po účastnících PTK požadovat souhlas se zpracováním svých osobních údajů, právním titulem je oprávněný zájem Zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo PTK zrušit bez uvedení důvodu. Zadavatel si též vyhrazuje právo omezit počet zástupců (fyzických osob) účastníků PTK v případě, že o PTK projeví zájem jejich větší počet a z téhož, či jiného závažného důvodu změnit či posunout i místo a čas konání PTK. Dotazy k PTK zasílejte na e-mailovou adresu info@operatorict.cz s uvedením předmětu: PTK ISW MKS HMP. |
![]() |
126,64 KiB |