Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací a kvalifikační dokumentace, prohlídka místa plnění |
|||
Specializovaná právní podpora - zjednodušený režim Z2017-015715 |
Tato veřejná zakázka je zadávána ve zjednodušeném režimu ve smyslu § 129 ZZVZ. Předmětem této veřejné zakázky je poskytování specializovaných právních služeb ve vztahu k projektům realizovaným Operátorem ICT, přičemž tyto služby budou spočívat zejména v poskytování právních služeb v oblasti práva ICT a dopravní telematiky. Zadavatel dne zahájil zadávací řízení této veřejné zakázky zadávané ve zjednodušeném režimu v souladu s § 129 odst. 3 písm. a) ZZVZ odesláním předběžného oznámení k uveřejnění způsobem podle § 212 ZZVZ, čímž vyzval dodavatele k vyjádření předběžného zájmu. Zadavatel tímto dodavatele, kteří ve stanovené lhůtě vyjádřili předběžný zájem, vyzývá k podání nabídky, a to za podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci. Zadavatel současně výslovně uvádí, že dodavatel, který ve stanovené lhůtě nevyjádřil předběžný zájem ve smyslu předchozí věty a předchozího odstavce, není oprávněn v tomto zadávacím řízení podat nabídku. Výzvy dodavatelů, kteří vyjádřili svůj předběžný zájem probíhají mimo EZAK. Lhůta pro podání nabídek končí dne 30.10.2017. S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda ve smyslu § 131 ZZVZ. |
![]() |
748,62 KiB |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele VZ: „Poskytování služeb podpory a provozu a rozvoje cyklistických aplikací“ |
![]() |
349,04 KiB |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva o poskytování právních služby | poskytování právních služeb a poradenství |
![]() |
279,69 KiB |
Poradenske služby | poskytování poradenských služeb |
![]() |
1,60 MiB |
Rámcová smlouva o poskytování konzultačních činností | Rámcová smlouva o poskytování konzultačních činností fa. XT - Card a.s. |
![]() |
1,81 MiB |
Dodatek smlouvy o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd | Dodatek smlouvy o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd fa. BF Consulting k.s. |
![]() |
275,89 KiB |
Smlouva o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd | Smlouva o vedení účetnictví, daňovém poradenství a vedení mezd fa. BF Consulting k.s. |
![]() |
1,78 MiB |
Poskytnutí právní služby ze dne 3.3.2015 | Poskytnutí právní služby ze dne 3.3.2015 - dodatek |
![]() |
624,31 KiB |
Smlouva o dílo | Smlouva o dílo dopravněodbavovacího systému hl.m. Prahy |
![]() |
3,01 MiB |
Nájemní smlouva na objekt Praha 1, Opletalova 929/22 | Nájemní smlouva na objekt Praha 1, Opletalova 929/22 s hl.m. Praha |
![]() |
3,24 MiB |
Příprava a zavedení systému ISMS | příprava a zavedení systému řízení bezpečnosti informací v rozsahu požadavků standardu ČSN ISO/IEC 27001:2014 |
![]() |
3,64 MiB |
Smlouva o poskytnutí právních služeb | Smlouva o poskytnutí právních služeb fa.ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o. |
![]() |
2,36 MiB |
Nájem Palác Adria | smlouva o nájmu prostoru sloužícího podnikání |
![]() |
4,48 MiB |
Nájem Palác Adria - dodatek | Dodatek ke smlouvě o nájmu prostoru sloužícího podnikání |
![]() |
2,69 MiB |
Poskytování právních služeb. | Smlouva o poskytování právních služeb. |
![]() |
199,75 KiB |
Rámcová smlouva o poskytování poradenských služeb. | Poradenské služby. |
![]() |
258,77 KiB |
Dodatek č. 2 ke smlouvě o nájmu prostoru sloužícího podnikání. | Nájem palác Adria. |
![]() |
347,64 KiB |
Pixelfield, s.r.o. Návrh Smlouvy o dílo | Implementace a úpravy řešení veřejně přístupného webového portálu. |
![]() |
455,45 KiB |
Smlouva o poskytování služeb odesílání SMS | Odesílání notifikačních SMS systému Lítačka |
![]() |
240,04 KiB |
Rámcová smlouva o poskytování služeb | Služby ČDT-INTERNET, ČDT-SERVERHOUSING |
![]() |
1,94 MiB |
Smlouva o nájmu parkovacích míst | Nájem parkovacích míst |
![]() |
531,87 KiB |
Smlouva č. 79493 o poskytování telekomunikačních služeb | Telekomunikační služby |
![]() |
1 009,73 KiB |
Rámcová dohoda o poskytování marketingových služeb | Marketingové služby |
![]() |
683,01 KiB |
Ostatní |
|||
Poskytování služeb vývoje a UX designu |
![]() |
173,86 KiB | |
Poskytování vybraných SA služeb pro projekty Portál Pražana a Jednotný informační systém | Poskytování vybraných služeb vývoje |
![]() |
171,50 KiB |
Informace o zahájení předběžných tržních konzultací - Dodávka včetně implementace a poskytování servisních služeb pro integrační software městského kamerového systému hlavního města Prahy |
![]() |
175,83 KiB | |
Informace zadavatele o přímém zadání veřejné zakázky |
![]() |
169,42 KiB | |
UiPath Master Partner Agreement | Obchodní partnerství opravňující zadavatele k nákupu software, podpory a služeb a jejich prodeji klientům zadavatele. |
![]() |
173,87 KiB |
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích - Podpora cloudu v rozsahu Level 2 a 3 |
Společnost Operátor ICT, a.s. plánuje zajistit Podporu stávajícího cloudu v rozsahu Level 2 a Level 3 prostřednictvím zadání veřejné zakázky. V souvislosti s definováním zadávacích podmínek veřejné zakázky využívá svého zákonného oprávnění vést předběžné tržní konzultace. Cílem společnosti je zajistit Podporu stávajícího cloudu v rozsahu Level 2 a Level 3, a to zejména v těchto činnostech: • Azure Kubernetes Service (AKS) – PaaS • PostgreSQL Flexible server – PaaS • RabbitMQ • MS SQL – PaaS • Redis • Virtual Machine – Linux Debian based • Terraform • Obecná správa v azure (síťování VPN, přístupová práva, disky, DNS, Private DNS, Azure Storage) Soubor obsahuje Výzvu k účasti na předběžných tržních konzultacích a její Přílohu č. 1 – Dotazy na dodavatele, v níž je vymezen prostor pro doplnění odpovědí ze strany účastníků předběžných tržních konzultací. Odpovědi na dotazy zadavatele musí účastníci předběžných tržních konzultací zasílat v písemné formě v elektronické podobě, a to buď e-mailem (e-mail: havlova.lucie@operatorict.cz) nebo datovou zprávou (ID datové schránky: 3xqfe9b), a to nejpozději do 11.6.2023. |
![]() |
263,45 KiB |
VÝZVA K ÚČASTI NA PŘEDBĚŽNÝCH TRŽNÍCH KONZULTACÍCH - Vývojový tým pro rozvoj mobilních aplikací pro platformy iOS a Android |
Společnost Operátor ICT plánuje zajistit Vývojový tým pro rozvoj mobilních aplikací pro platformy iOS a Android, prostřednictvím zadání veřejné zakázky. V souvislosti s definováním zadávacích podmínek Veřejné zakázky využívá svého zákonného oprávnění vést předběžné tržní konzultace. Konzultace jsou otevřeny předem neomezenému okruhu relevantních účastníků. Soubor obsahuje Výzvu k účasti na předběžných tržních konzultacích a její Přílohu č. 1 – Dotazy na dodavatele, v níž je vymezen prostor pro doplnění odpovědí ze strany účastníků předběžných tržních konzultací a Přílohu č. 2 popisující konečný poptávaný produkt. Odpovědi na dotazy Zadavatele musí účastníci předběžných tržních konzultací zasílat v písemné formě v elektronické podobě, a to buď e-mailem (e-mail: havlova.lucie@operatorict.cz) nebo datovou zprávou (ID datové schránky: 3xqfe9b), a to nejpozději do 21.7.2023. |
![]() |
740,51 KiB |
Poskytování úklidových služeb a souvisejících dodávek |
![]() |
160,26 KiB | |
VÝZVA K ÚČASTI NA PŘEDBĚŽNÝCH TRŽNÍCH KONZULTACÍCH - Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit | Společnost Operátor ICT, a.s., IČO: 027 95 281, se sídlem Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. B 19676, vedenou u Městského soudu v Praze, plánuje zahájit veřejnou zakázku, jejímž předmětem bude Zajištění a poskytování služeb odborných kapacit. |
![]() |
202,01 KiB |
Informace o přímém zadání |
![]() |
160,33 KiB | |
Informace o přímém zadání |
![]() |
159,81 KiB | |
Informace o přímém zadání |
![]() |
158,28 KiB | |
Informace o přímém zadání |
![]() |
158,63 KiB | |
Informace o přímém zadání | Služby vedení účetnictví |
![]() |
169,81 KiB |
Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích |
Zadavatel připravuje veřejnou zakázku na poskytování služeb platební brány pro umožnění elektronických plateb prostřednictvím vybraných na sobě nezávislých prodejních kanálů mobilních aplikací a internetových obchodů (dále jen „Veřejná zakázka“). Předmětem platebních transakcí by měly být zejm. platby jízdného v MHD (PID Lítačka), platby parkovného, platby v e-shopu Prague Visitor Pass a platby dalších, dosud blíže nespecifikovaných elektronických dokladů či produktů. Zadavatel má zájem, aby zadávací podmínky Veřejné zakázky co nejlépe odpovídaly jeho potřebám, a současně aby byly nastaveny v souladu se ZZVZ. Za tímto účelem se Zadavatel rozhodl přistoupit k realizaci předběžných tržních konzultací (dále jen „PTK“), oslovit potenciální dodavatele a diskutovat vybrané aspekty týkající se podmínek připravované Veřejné zakázky, zejm. co se týče otázek cenotvorby a nastavení odměny za poptávané služby. Otázky tvořící předmět těchto PTK jsou vymezeny v čl. 4 této výzvy. Zadavatel žádá o zaslání písemných odpovědí na shora uvedené dotazy nejpozději do: 11.12. 2024, 23:59 hod. |
![]() |
4,02 MiB |